Monday, July 12

GOING MAD.

this post is in dutch sorry!

Oke het is dus bijna vakantie en ik wordt gek, nederland heeft gewoon VERLOREN van Spanje, wat me echt zwaar teleursteld haha. Ik dacht echt dat ze zouden winnen .. Maar goed, omdat ik deze week niet meer na school hoef (exept friday, want dan is het rapport ophalen) heb ik meeer tijd voor mijn blog! Jeej! En ik ga daarom extra tijd besteden aan mijn blog! Maar natuurlijk ga ik ook veel afspreken met vriendinnen, dus zoveel tijd heb ik nou ookweer niet :'D. Morgen ga ik met een paar vriendinnen hockeyen en M. vriendin van mij blijft slapen, dan gaan we waarschijnlijk in onze tuin veel fotos maken dus die komen hier uiteraaard snel op haha!
Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails